Kasztner Anita

Pannox Kft - Tulajdonos

A közös munkánk már az első hónapban meghozta az eredményeket, hiszen plusz 10 millió Ft profitot kerestem csak azzal, hogy megtanultam a tárgyalástechnikát, valamint az árazástechnikával újra beáraztuk a szolgáltatásokat. A tárgyalásaimat már sokkal hatékonyabban és eredményesebben zárom le. Ezzel a technológiával több sikeres megrendelői lezárásom volt, aminek az összértéke elérte a plusz 10 millió Ft profitot.

Szeretnéd elérni Te is a nagyobb stabilitást és a több szabadidőt?

Akkor igényeld a cikk végén a Vállalati Térképet, amivel máris közelebb vagy ahhoz, hogy szintet lépj a vállalkozásoddal!

Rengeteg árazási technika létezik, de csak az működik igazán, amivel ténylegesen profitot lehet növelni anélkül, hogy: drasztikusan árat növelnénk, beszállítókat húznánk le és hogy bevételt növelnénk.

Egy ilyen technikát hoztunk Neked ma, ami elsőre hihetetlennek tűnhet.

Mikor CégTeszt-et készítünk vállalkozókkal, akkor mindig ez a pont az, mikor meg kér minket a vezető, hogy tartsunk pár perc szünetet, mert ideges. Nem hiszi el, hogy 30 éve vállalkozik, de eddig teljesen máshogy csinálta. Annyira egyszerű, hogy már bonyolult és annyira vicces, hogy már szomorú ez a technológia.

Kezdjünk is bele:

 

ELSŐ és talán legfontosabb lépés:

- Nézd meg, hogy pontosan mi az a szolgáltatás/termék, amin a legtöbb profitod van.

- Aztán nézd meg, hogy melyik az a szolgáltatás/termék, amit keresnek a vevők.

- Majd nézd meg, hogy melyek azok a szolgáltatások/termékek, amiken nincsen haszon, vagy csak kevés van, de hatalmas figyelem van rá téve, sokat kell vele foglalkozni.

 

Írd le ezeket a válaszokat egy papírra és teljesen tiszta lesz a kép.

MÁSODIK lépés, ami azért fontos, hogy a harmadikat meg tudjuk lépni:

Nézzünk rá erre az egészre, ami eddig történt. Azt fogjuk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék, amin nem is keresünk, de annyit foglalkozunk vele, hogy az már vicc.

A második dolog, amit biztosan fogunk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék (mert van olyan szolgáltatás/termék), amit nagyon keresnek a vevők és egyben rengeteget keresünk rajta. Ha ebben a másodpercben nincsen ilyen szolgáltatás/termék, akkor majd lesz, csak meg kell találni.

Rövid sztori:

Piros Attila a RIGIPS Kft. ügyvezetője Magyarországon.

A cégben elkezdte ezt alkalmazni és 12 milliárd árbevétele volt a cégnek, amin 1.3 milliárd profitot csinált. Valljuk be, nem semmi eredmény, pedig csak ezt alkalmazta.

HARMADIK LÉPÉS a legfájdalmasabb:

Most végezzük el az összes dolgot, amivel ténylegesen meg tudjuk növelni a profitot.

 

1: „Dobjuk ki” az összes olyan dolgot a szolgáltatások/termékek közül, amiken nem keresünk.

Ez általában nagyon nehéz szokott lenni, hiszen ezek tűnnek olyan termékeknek/szolgáltatásoknak, amik mintha nagyon kellenének, pedig valójában nincs is rá szükség.

 

2: Egyszerűen helyezzük előre, hirdessük, tegyük ismertté azokat a szolgáltatásokat/termékeket, amiken van a profit.

Egy idő után ezek kezdenek a legjobban fogyni, aminek mi pedig örülünk, mert hát ezen keresünk a legtöbbet.

Ha ezt ténylegesen bevezeted a cégedbe, akkor le a kalappal! Az van, hogy ez egy nagyon kemény dió, de lehetséges megcsinálni.

Ahogy látod, nem növeltél árat, nem húztál le embereket, hogy adjanak olcsóbban dolgokat, és még a bevételednek sem kell, hogy növekedjen (de az nyilván növekedhet) és így is lehetséges, hogy óriási százalékú profitot növeljünk.

Remélem ezt az elsőre talán hihetetlen technikát sikerült reálissá tennem számodra.

Ha érdekel még hasonló téma, akkor nézd meg egy másik cikkünk A JÓ VEZETŐ-RŐL ITT!

SZERETNÉL LÉPÉST TENNI EGY STABILABB CÉG FELÉ?

AKKOR IGÉNYELD A VÁLLALATI TÉRKÉPET DÍJMENTESEN!

A Vállalati Térkép egy olyan eszköz, ami utat mutat ahhoz, hogy egy cégvezetőnek hogyan lehet stabilabb a cége és hogyan lehet több szabadideje, tehát hogyan tud szintet lépni a vállalkozásával!

TAPASZTALAT A VÁLLALATI TÉRKÉPRŐL!

"A DMA Vállalati térkép jól megjeleníti azokat a tájékozódási pontokat, melyek a kívánt cél, azaz egy jól működő, konfliktusoktól és probléma halmazoktól mentes töretlenül fejlődő cég eléréséhez vezetnek. Egy ilyen vállalatban a tulajdonos és vezetőség az operatív tevékenységek helyett a virágzó jövő megteremtésén munkálkodik úgy, hogy az különösebb erőfeszítés helyett inkább egy sikerekben gazdag élvezetes játszmát jelent.

Ehhez a cég valamennyi munkatársa és partnerei elégedett és együttműködő magatartással járulnak hozzá. A DMA szolgáltatása a vállalati térképre épülő navigációs rendszer, ami a konkrét felhasználó lehetőségeit figyelembe véve végigvezet a leggyorsabb útvonalon. Gyakorlati és kézzel fogható eszközöket ad az elvárt eredmény mielőbbi legpontosabb megvalósításához."

ILLÉS GÁBOR - VÖRSAS KFT. - TULAJDONOS

KÍVÁNCSI VAGY, HOGY MIÉRT OLVASSA 10.000 CÉGVEZETŐ AZ ÜZLETI CIKKEINKET HETI 2 ALKALOMMAL?

Ezt mondták az olvasók:

,,Azonnal használható tudást kapok, amivel stabilabb lesz a cégem, és időt takarítok meg.''

Iratkozz fel kockázatmentesen az Online Magazinra, és kerülj közelebb a stabilitáshoz!

(Amilyen gyorsan feliratkoztál, olyan gyorsan tudsz leiratkozni is, bármikor!)

Azért kérünk el tőled ennyi adatot, mert most díjmentesen egy Vállalati Térképet is ki fogunk Neked postázni!

DIENES MANAGEMENT ACADEMY

3508 Miskolc, Futó u. 74.