Sajnos nagyon kevés cég alkalmazza az értekezletek, meetingek tartását. Pedig ezzel az igen egyszerű eszközzel el lehet érni, hogy egy csapatban együtt termelő munkatársi brigádunk legyen, illetve könnyen elérhető

egy hatékonyabb, motiváltabb munkaközösség. De ahogy írtuk, sajnos nem használják Magyarországon a cégek. Megmutatjuk, hogy Mihály cége hogyan kezdte el alkalmazni és annak mi lett az eredménye.

Azzal, hogy visszarepítsük a vendégeinket a lovagok korába, hogy felszabadultan, kézzel lakmározhassanak.

Egy szó, mint száz: hotel, apartman, borpince és étterem vagyunk, viszont a fő cél az emberek szórakoztatása rendezvényeken. Lángoló húsokkal, tüzes bemutatókkal és még sok mással. Tartunk lakomákat, esküvőket, amiben pedig különbözünk az az, hogy egy korhű középkori környezetbe visszük vissza a vendégeket.

Elég rögös úton ment át az Aranykorona Hotel, Történelmi Étterem & Látványpince, mire eljutottunk oda ahol most vagyunk. Az elején sok mindent kezdtem el bevezetni a cégembe mindabból az eszközből, ami a DMA Vállalati Térképén van, de úgy éreztem, hogy valami hiányzik. Rá kellett jönnöm arra, hogy én ugyan eljövök a DMA képzéseire, de amit ott megtanulok, azt csak egy embernek adok át. Továbbá megfogalmaztam a célokat és a küldetést is, de ezt nem kommunikáltam eléggé, ezért zűrzavar volt a munkatársaim fejében. Arra jöttem rá, hogy mindezt mindenkinek el kell magyaráznom, és egyszerre. Mivel már a képzéseken volt szó a meeting tartásról, így úgy döntöttem, hogy belevágok.

Én szerencsére szeretek beszélni emberek előtt, de azt tapasztaltam másoknál, hogy ez nem mindenkinek ilyen egyszerű. Amikor az ember elkezd tömeg előtt beszélni, általában rettenetesen izgul, fél, hogy valamit elront vagy rosszul mond, illetve jöhetnek olyan gondolatok is, hogy vajon mit gondolhatnak rólam - az emberek ettől elkezdhet akár remegni a hangja is. Ilyenkor sajnos akár meg is akadhat az előadásban. Szerintem a fontos az, hogy elengedjük ezeket a gondolatokat, illetve hogy a kezedben legyen az a tudás, hogy pontosan hogyan kell meetinget tartani és hogyan építsd fel magát a meetinget, mivel így ezek a félelemek és hiba lehetőségek sokkal hamarabb el fognak tűnni vagy akár elő se jönnek.

Nekem személyesen rengeteg negatív gondolatom volt arról, hogy a meetinget bevezetni az Éttermem életébe úgyse lehet,  hiszen úgysem vagyunk olyan sokan és azt kérdeztem magamtól: a munkatársak vajon mit fognak hozzá szólni. Az elején furcsán is fogadták, azt mondták, hogy én vagyok Mihály Atya és prédikálok. A szobalány sem értette, hogy neki mi köze van ehhez az egészhez. Egy idő után belenyugodtak, mivel rájöttek: én mindig megtartom a meetinget! Még akkor is, ha csak hárman tudnak ott lenni.

Az elején a munkatársak féltek ettől az egésztől, mert nem tudták, hogy mi fog történni. Sajnos nagyon sok helyen a vezető arra használja a meetinget, hogy jól leteremtse az embereit és elmondja nekik, hogy azon a héten ki mit hibázott. De így a munkatársak mitől lelkesednének?

Az én célom az volt, hogy tájékoztassam őket arról, hogy merre haladunk, hogy én mit csinálok, hogy mik a céljaink, mi a küldetésünk, illetve hogy a céljaink irányába tett lépések megtörténtek-e, vagy hogyan történnek meg. Továbbá ilyenkor megnyugtatom őket, hogy jó helyen vannak: lelkesítem őket és célokat adok nekik. Azt is észrevettem, hogy a munkatársak olyan helyen szeretnek dolgozni, ahol jól érzik magukat és büszkék arra, hogy ott, illetve érzik, hogy ők is hozzátesznek a céghez. A másik legfontosabb, hogy az érzelmi szintje a munkatársaknak mindenképp magasabb szinten legyen a meeting végére, és ha nem is tart ki a hét végére, akkor is adjak nekik egy löketet. Ez úgy néz ki, hogy dícsérem és elismerem őket minél jobban. Egész héten írom ezeket a jó dolgokat a munkatársaimról.

 

Rendszeresen megtartottam a meetingeket, és egy idő után észrevettem, hogy olyanok is bejönnek, akik szabadságon vannak, vagy nem aznap van a műszakjuk. Ezzel egyébként le tudom azt is mérni, hogy mennyire elkötelezettek a cég irányába.

 

Most már ott tartok, hogy külön tartok csoportos, vezetői és személyes meetingeket is. A csoportosat hetente, a vezetőit havonta, a személyeset pedig akkor, amikor szükségét érzem. Utóbbi kéthavonta elő szokott fordulni. Mindegyiknek más az értelme és a fontossága.

Ezt az anyagot a DMA-tól tanultam, ők állították össze, és ez számomra tökéletes mankó volt és még máig is az. Lehet bármelyik vezető kezében, hogy megtanulja: hogyan kell ideálisan meetinget tartani!

Erről ITT tudtok többet olvasni: HOGYAN TARTS VEZETŐI MEETINGET?

Mióta a DMA-nál elsajátított gyakorlati anyagokat használom, azóta egy sokkal hatékonyabban termelő csapatot kaptam.

Mikor megismertük Mihály-t, akkor egy gyönyörű, szép ZÁRVA tábla volt az éttermen, mert el szerették volna adni az egészet. Ebből a válságos helyzetből kiléptek a segítségünkkel, amiről írtunk is egy e-könyvet.

Ha ez esetleg érdekel téged, akkor itt tudod megvásárolni most 2.990 Ft-ért.

SZERETNÉL LÉPÉST TENNI EGY STABILABB CÉG FELÉ?

AKKOR IGÉNYELD A VÁLLALATI TÉRKÉPET DÍJMENTESEN!

A Vállalati Térkép egy olyan eszköz, ami utat mutat ahhoz, hogy egy cégvezetőnek hogyan lehet stabilabb a cége és hogyan lehet több szabadideje, tehát hogyan tud szintet lépni a vállalkozásával!

TAPASZTALAT A VÁLLALATI TÉRKÉPRŐL!

"A DMA Vállalati térkép jól megjeleníti azokat a tájékozódási pontokat, melyek a kívánt cél, azaz egy jól működő, konfliktusoktól és probléma halmazoktól mentes töretlenül fejlődő cég eléréséhez vezetnek. Egy ilyen vállalatban a tulajdonos és vezetőség az operatív tevékenységek helyett a virágzó jövő megteremtésén munkálkodik úgy, hogy az különösebb erőfeszítés helyett inkább egy sikerekben gazdag élvezetes játszmát jelent.

Ehhez a cég valamennyi munkatársa és partnerei elégedett és együttműködő magatartással járulnak hozzá. A DMA szolgáltatása a vállalati térképre épülő navigációs rendszer, ami a konkrét felhasználó lehetőségeit figyelembe véve végigvezet a leggyorsabb útvonalon. Gyakorlati és kézzel fogható eszközöket ad az elvárt eredmény mielőbbi legpontosabb megvalósításához."

ILLÉS GÁBOR - VÖRSAS KFT. - TULAJDONOS

Közelgő Online Üzleti Akadémiák - PRÓBÁLD KI DÍJMENTESEN!
Fri, Apr 10
Ahol éppen vagy!
HOGYAN KEZELD A GYORS VÁLTOZÁSOKAT A CÉGEDBEN? - bevezetés
Kiváncsi vagy, hogyan kezeld a cégedben a gyorsan beáramló változásokat? Esetleg szeretnéd még stabilabban viselni ezeket a változásokat? Csatlakozz be díjmentesen és hallgasd meg hogyan tudod kezelni ezeket a szituációkat konkrét gyakorlatokkal.
Share
Fri, Apr 17
Ahol éppen vagy!
VÁLSÁGKEZELÉS A CÉGEDBEN - bevezetés
Kiváncsi vagy, hogyan kezeld a válságos időszakokat a cégedben? Esetleg szeretnéd stabilan átvészelni a válságos helyzeteket? Csatlakozz be díjmentesen és hallgasd meg hogyan tudod kezelni ezeket a szituációkat konkrét gyakorlatokkal.
Share