Ez a terület erősen csatlakozik ahhoz, hogy gyerekjáték legyen megtalálni a munkatársakat. Rengeteg szakértő van, akik azzal foglalkoznak, hogy PR. A közönségnek megmutatják, hogy mivel foglalkozunk, de mi van akkor, ha ezt a munkatársak területén is meg lehetne csinálni?

Ugye a PR azt jelenti, hogy Közönség Kapcsolat. Ezen a területen mutatjuk meg a közönségnek, hogy mivel is foglalkozunk, megmutatjuk, miben tudunk neki segíteni, itt tartjuk vele a kapcsolatot, innen kap impulzusokat.

 

Alapvetően ezt termékekre, újításokra szokták alkalmazni, de munkatársi PR-t sajnos nagyon kevés cég csinál.

Egy dolog miatt – mert nem ismerik.

 

A munkatársi PR eredménye, hogy a munkavállalók körében ismert a cég és jó hírneve van. Magyarul tudják, hogy JÓ itt dolgozni. Ahol jó dolgozni, oda pedig gyerekjáték munkatársat felvenni.

 

Nézzük a lépéseket, amivel létre lehet hozni egy hatalmas munkatársi PR-t.

TEREMTSD MEG AZ IDEÁLIS MUNKAHELYET!

Erről már írtunk egy cikkben, amit el tudsz olvasni itt: MUNKAERŐ MEGTALÁLÁS/MEGTARTÁS

Amint ezeket a pontokat alkalmazod és létre tudod hozni a munkatársaidnak, akkor máris sínen vagy. Ez a legnehezebb lépés.

MUNKATÁRS VÉLEMÉNY

 

Egyszerűen vegyél egy munkatársat, fotózd le és kérj tőle el egy véleményt, hogy szerinte milyen itt dolgozni. Az egyes pontban ajánlott cikkben leírt kulcsszavak alapján kell leírni a véleményét. Majd ha ez meg van, akkor fel kell tenned ezt a weboldaladon egy teljesen új aloldalra, ahova tudnak érkezni és ahol tudnak jelentkezni az érdeklődők.

Például: Azért szeretek itt dolgozni, mert elismernek, mint anyagilag, mint erkölcsileg, stb.

És ez van az oldalon.

HIRDETÉS

 

Alapvetően az, hogy kiírod valahova, hogy munkatársat keresel, attól még nem fognak jó emberek jelentkezni. Sajnálom, de a munkavállalót nem érdekli az, hogy te motivált embert keresel, az se érdekli, hogy kreatív embert keresel. Addig a pontig, amíg nem róla szól ez a hirdetés, nem fogja érdekelni Őt.

Azt kell kiírni, amit Ő szeretne. Szeretné, hogy elismerjék, szeretné, hogy lehessen előre lépni, szeretné, hogy megértő legyen a hozzáállás. Ezt kell hirdetned, nem mást.

A hirdetésben röviden ott kell lennie, hogy ez egy álláslehetőség, mert nyilván ezt tudnia kell, majd ott kell lennie, hogy olvassa el a munkatárs véleményét, hogy miért szeret ott dolgozni és egy rövid idézet is ott lehet a véleményéből. Ez most az online hirdetés, offline nyilván teljesen más, ott mehet egyből az újságba, vagy ahol hirdetsz a véleménye a munkatársnak, illetve egy telefonszám, hogy hívjanak.

EREDMÉNY

 

Csak nézd, hogy a munkavállalók körében elkezd nőni a hírneved és szívesebben jönnek hozzád dolgozni. Látni fogják, hogy megbízható vagy és jól dolgozol, elsimered az embereket és hatalmas PR-od lesz a munkavállalóknál. Ez akkora kincs, hogy elmondani nem tudom, de hát meg is kell dolgozni érte.

Amint ezeket bevezeted, nagyobb stabilitást tudsz szeretni és rengeteg szabadidőt, hiszen a munkavállalók maguktól jönnek.

Így máris szintet tudsz lépni a vállalkozásoddal!

 

Remélem tudtál ebből tanulni és akár ihletet nyerni.

 

Ha érdekel még hasonló téma, akkor nézd meg egy másik cikkünket az IRÁNYELVEK-RŐL ITT!

vallalati-terkep-A4.jpg
Business Meeting

KÍVÁNCSI VAGY, HOGY MIÉRT OLVASSA 10.000 CÉGVEZETŐ AZ ÜZLETI CIKKEINKET HETI 2 ALKALOMMAL?

Ezt mondták az olvasók:

,,Azonnal használható tudást kapok, amivel stabilabb lesz a cégem, és időt takarítok meg.''

Iratkozz fel kockázatmentesen az Online Magazinra a Nagyobb Stabilitás és a Több Szabadidő érdekében!

(Amilyen gyorsan feliratkoztál, olyan gyorsan tudsz leiratkozni is, bármikor!)

DIENES MANAGEMENT ACADEMY

3508 Miskolc, Futó u. 74.